Felanmälan lägenhet

Här kan du snabbt och enkelt anmäla fel som har uppstått i din bostad.

Felanmälan kan göras på flera olika sätt:

      • I första hand ska du anmäla fel via LKPs webbplats under tjänsten Felanmälan. Detta är det enklaste sättet att felanmäla.
      • Du kan även anmäla fel genom att vända dig till personalen på vårt kontor (Staffans gränd 6 i Lund).
      • Vid brådskande ärenden när kontoret har stängt kan du kontakta LKP genom mail: service@lkpab.se.
      • När vi fått in en felanmälan strävar vi efter att åtgärda felet så fort som möjligt. Akuta ärenden behandlas först. Ibland kan det dröja någon dag innan vi hinner med ditt ärende. Hur lång tid det tar innan ditt fel blir åtgärdat beror på hur omfattande felet är. Ibland behöver vi beställa hem reservdelar från leverantörer innan felet kan åtgärdas.
      • Efter kontorstid kan du vid akuta ärenden som inte kan vänta till nästa vardag kontakta LKPs jour via Klimat & Automatikkontroll 040 – 630 73 00
      • Vid jourutryckning som föranletts av fel du själv förorsakat och vid problem som inte kan bedömas som akut kan du själv komma att bli betalningsskyldig för utryckningskostnaden.
      • Om det är problem med din kabel-TV ska du vända dig direkt till Com Hems kundtjänst på tel. 0771-55 00 00. Com Hems kundtjänst är öppen mån-fre 09.00-20.00 och lör-sön 10.00-18.00.

Skicka din felanmälan till oss

0 + 1 = ?