I första hand ska du anmäla fel via formuläret nedan.

Du kan även anmäla fel genom att vända dig till personalen på vårt kontor via besök, mejl eller telefon.

Vid ärenden när kontoret har stängt kan du kontakta oss via mejladressen service@lkpab.se. Efter kontorstid kan du vid akuta ärenden som inte kan vänta till nästa vardag kontakta vår jour via ’Klimat & Automatikkontroll’ (040 – 630 73 00). Vid jourutryckning som föranletts av fel du själv förorsakat och vid problem som inte kan bedömas som akut kan du själv komma att bli betalningsskyldig för utryckningskostnaden.

När vi fått in en felanmälan strävar vi efter att åtgärda felet så fort som möjligt. Ibland kan det dröja någon dag innan vi hinner med ditt ärende – hur lång tid det tar innan ditt fel blir åtgärdat beror på hur omfattande felet är. Om du upplever problem med din kabel-TV ska du vända dig direkt till Com Hems kundtjänst (0771-55 00 00). Com Hems kundtjänst är öppen måndag-fredag 09.00-20.00 och lördag-söndag